Sistemos valdymo instrukcijos

Paaiškinimai su vaizdine informacija kaip veikia sistema. Skirta portalo administratoriams.

Pagrindinių funkcijų išaiškinimai

  1. Cover turime du CTA:
    a) „Pridėti“ – neprisijungęs vartotojas nukreipiamas į nario registracijos puslapį.
    b) „Ieškoti narių“ – nukreipia į puslapį „Nariai“, kuriame pateiktas narių sąrašas su kalendoriumi.
  2.  Antra sekcija trumpai informuoja apie tinklapio pagrindinį funckionalumą – komandos kūrimą ir užsakymą.
  3.  Trečioje sekcijoje – „Paslaugų kategorijos“, išdėliotos visos narių kategorijos – paslaugos.
    Kategorijas galima pridėti einant į „Nariai > Kategorijos“.Nario kategorija galima pridėti nario vidiniame puslapyje dešinėje pusėje.
  4. Ketvirtoje sekcijoje – „Įmonėms“, raginama užsiregistruoti kaip nariu:
    a) CTA „Kliento registracija“ – veda į nario registracijos puslapį.
    b) Rodo 3 atsitiktinius narius.
  5. Penkta sekcija – „Kodėl Promomo?“ iškelia įmonės pagrindinius privalumus.
  6.  Šeštoje sekcijoje – „Promomo pasitiki“ vaizduojami klientų logotipai.
  7.  Septintoje sekcijoje – „Klientų atsiliepimai“ talpinami klientų atsiliepimai, juose nurodoma ir kliento identitetas.
  8.  Aštuntoje sekcijoje – „Naujienos ir pasiūlymai“ galima prenumeruoti naujienlaiškį įvedus el. paštą.
  9.  Devintoje sekcijoje rodomas FB ir Instagram srautas.
  1. Narių pilnas sąrašas yra čia: https://promomo.lt/nariai/
  2. Neprisijungę/neregistruoti lankytojai gali matyti tik dalį narių sąrašo (a). Puslapio apačioje bus tekstas su registracijos CTA (b).
  3. Prisijungę vartotojai gali matyti visą narių sąrašą.
  4. Kaip užsisakyti nario paslaugas aprašyta 15. punke.
  1. Nario vidinis puslapis nurodo nario:
    a) Nuotraukų galeriją;
    b) Vardą pavardį;
    c) Valandos kainą;
    d) Amžių;
    e) Klientų atsiliepimus;
    f) Aprašymą;
    h) Pačioje apačioje 4 atsitiktinių narių sąrašą.

  2. Klientai, pasirinkę užsakymo datą mato pasirinktą laiką ir turi galimybę pridėti narį į komandą (Įsidėti į krepšelį).
  1. Puslapio cover turime registracijos CTA.
  2.  Antroje sekcijoje – „Kodėl verta?“, nurodyti 3 Promomo privalumai.
  3. Trečioje sekcijoje – „Kokių darbų tikėtis?“, nurodyti Promomo renginiai.
  4. Ketvirtoje sekcijoje – „Svarbi informacija“, bus nurodyta bendra Promomo informacija.
  5. Penktoje sekcijoje – „Klientų atsiliepimai“ talpinami klientų atsiliepimai, juose nurodoma ir kliento identitetas.
  6. Šeštoje sekcijoje – „Prisijunk prie Promomo!“ vėl turime registracijos CTA.

Vartotojas prisijungti prie profilio gali per viršuje dešinėje pusėje esantį mygtuką su žmogaus ikona.

Tuomet atsidaro prisijungimo langas. Neturintiems paskyros galima registruotis.

Vartotojo profilis pasiekiamas per viršuje dešinėje pusėje esantį mygtuką su žmogaus ikona

Kairėje pusėje galima pasiekti vartotojo informaciją:
a) Visus užsakymus
b) Vartotojo adresą
c) Vartotojo bendrą informaciją (vardas, el. paštas, prisijungimo slaptažodis)

Norint prijungti Instragram anketą reikia eiti: „Instagram Feeds“ > „Feeds“ > „Create a new feed“.

Tuomet atsidaro langas su naujo srauto sukūrimo žingsniais:

a) Srauto tipas: galimas vienas pasirinkimas „My Instagram posts“.

b) Srauto dizainas: 6 tipai.

c) Supažindinimas – reikia tiesiog spausti mygtuką „Connect & customize“.

Naują srautą galima prijungti 3 būdais

a) Asmeninė anketa
b) Įmonės anketa
c) Galima pateikti „access token“

Redaguoti srautą galima nuėjus į srauto vidinį psl., per: „Instagram Feeds“ > „Feeds“ > „Edit feed“

Prijungti papildomus srautus, galima per vidinį srauto puslapį (4. punktas) paspaudus „Connect more Instagram accounts“.

Tuomet iššoks langas, kuriame bus galima prijungti anketą vienu iš 3 būtų

Norint naudoti Instagram srautą reikia naudoti shortkod‘ą, kurį galima gauti 2 būdais:
a) Prie bendro srautų sąrašo spaudžiant „Copy shortcode“ mygtuką.

b) Vidiniame srauto pusplapyje užėjus ant tab‘o „Embed“ ir nukopijavus dešinėje esantį shortkod‘ą.

c) Redagavimo puslapyje reiktų pasirinkti „Code Block“ elementą.

d) Įklijuoti nukopijuotą shortkod‘ą ir išsaugoti

Paiešką galima rasti puslapio viršuje, prie meniu.

Tuomet atsiranda laukelis, kur galima įvesti paieškos raktažodį

Jei vartotojas nepasirinkęs datos kalendoriuje, filtruoja visus narius su reikiamu raktažodžiu.

Jei vartotojas pasirinkęs datą, filtruoja tik tuos narius, kurie laisvi pasirinktomis dienonims.

Promomo nario registracija yra pasiekiama viršutinėje navigacijos juostoje paspaudus Tapk nariu ir, užkrautame
polapyje, paspaudus Registruotis:

Tuomet iššoka atsiliepimo langas.

Naujas atsiliepimas pasirodys po mygtuku.

Administratoriaus puslapyje atsiliepimų sąrašą galima rasti: Products > Reviews

Norint paslėpti atsiliepimą reikia spausti mygtuką „Unapprove“

Norint redaguoti atsiliepimo tekstą spausti „Quick Edit

Paspaudus „Quick Edit“ galima redaguoti atsiliepimo tekstą

Promomo nario registracija yra pasiekiama viršutinėje navigacijos juostoje paspaudus Tapk nariu ir, užkrautame
polapyje, paspaudus Registruotis:

Tada yra užkraunamas šis polapis su registracijos forma:

Todo: user emails multilang (bet admin emails ir backend kalba turi būti EN). Nario backend gali būti LT.

Tuo pačiu, sistemos administratorius gauna šį el. laišką:

Sistemos administratorius, prisijungęs prie valdymo panelės ir patikrinęs potencialaus nario duomenis ir tinkamumą, prašymą atmeta, arba patvirtina, paspausdamas Users > Approve as manager. Po patvirtinimo, narys gauna el. laišką su patvirtinimo informacija ir kvietimu prisijungti:

Norėdamas prisijungti narys, tinklalapio viršuje dešinėje, spaudžia Prisijungti > Esu narys.

Ir, gautame Nario prisijungimo lange, suvedus prisijungimo informaciją, prisijungia prie Nario valdymo panelės

Nario valdymo panelėje, narys gali suvesti aktualią informaciją, reikalingą savęs pristatymui užsakovams, ieškantiems suformuoti komandą renginiui. Su vedama infomacija, narys taip pat turi parinkti datas, kuriomis negalės dirbti. Parinktos datos bus užsaugotos sistemoje ir naudojamos Klientui ieškant Narių pagal konkrečias datas ir esant būtinybei atfiltruoti tomis datomis galinčius dirbti žmones. Užpildęs profilį, narys paspaudžia Pateikti patikrai. Administratoriui patvirtinus profilį, Narys bet kada prisijungti prie valdymo panelės ir redaguoti informaciją.

Promomo kliento – užsakovo prisijungimas:

Norėdamas prisijungti klientas, tinklalapio viršuje dešinėje, spaudžia Prisijungti > Esu klientas. Atsiradusioje formoje
suvedami prisijungimo duomenys ir spaudžiama prisijungti.

Promomo nario prisijungimas:

Norėdamas prisijungti kaip narys, tinklalapio viršuje dešinėje, spaudžia Prisijungti > Esu narys. Atsiradusioje formoje suvedami prisijungimo duomenys ir spaudžiama prisijungti.

Pamiršus slaptažodį, spaudžiama „Pamiršote slaptažodį?” nuorodą

Atsiradusiame lange įvedamas vartotojo el. pašto adresas, spaudžiama “Atkurti slaptažodį”, gaunama nuoroda el. paštu ir nustatomas naujas slaptažodis.

Promomo kliento – užsakovo registracija yra pasiekiama viršutinėje navigacijos juostoje paspaudus Promomo įmonėms ir, užkrautame
polapyje, paspaudus Registruotis:

Tada yra užkraunamas šis polapis su registracijos forma:

Klientui paspaudus Registruotis, jis yra automatiškai priregistruojamas ir yra išsiunčiamas el laiškas:

Norėdamas prisijungti klientas, tinklalapio viršuje dešinėje, spaudžia Prisijungti > Esu klientas. Atsiradusioje formoje suvedami prisijungimo duomenys ir spaudžiama prisijungti.

Prisijungęs prie sistemos, registruotas vartotojas jau gali naršyti po Narių polapius, valdyti savo paskyrą ir formuoti komandą

Paslaugos kainos bazė yra valandinis vieno nario įkainis. Formuojant komandą, sistema, pagal renginio trukmę (pasirinktinas pagrindiniame filtre), pasirinktus narius ir jų individualius valandinius įkainius, apskaičiuoja bendrą komandos kainą. Nuo nario pilnos sumos (visa trukmė padauginta iš valandinio įkainio) yra nuskaičiuojami darbo užmokesčio mokesčiai, sistemos mokestis ir likusi suma yra išmokama į nario banko sąskaitą. Dabartinės proporcijos, procentine išraiška, yra: 40 – nario uždarbis, 40 – mokesčiai, 20 – sistemos mokestis.

Kaip veikia, ekranvaizdžiai su aprašais

Narys valandinį įkainį įveda savo profilyje. Administratorius įkainį patvirtina kartu su viso profilio patvirtinimu.

Nuolaidų kodai naudojami paslaugos pardavimų skatinimui. Jie yra duodami įvairioms užsakovų grupėms, tam, kad paskatinti juos įsigyti paslaugas sistemoje.

Yra du kodų tipai:

  1. Procentinis. Pritaikoma procentinė nuolaida krepšeliui.
  2. Suminis. Pritaikoma konkrečios sumos nuolaida krepšeliui.

Kuponų apribojimų ir pritaikymo atvejų galimybės:

  • Minimalios išlaidos – leidžia nustatyti minimalią tarpinę sumą, reikalingą kuponui panaudoti.
    Pastaba: minimaliai sumai nustatyti naudojama krepšelio tarpinės sumos + mokesčių suma.
  • Maksimalios išlaidos – leidžia nustatyti didžiausią leidžiamą tarpinę sumą naudojant kuponą.
    Galimas individualus naudojimas (galima pažymėti, kad kuponas nbūtų naudojamas kartu su kitais kuponais).
  • Galima neįtraukti išpardavimo prekių. Krepšelio kuponai neveikia, jei išpardavimo prekė pridedama vėliau.
  • Įtraukti produktai, kuriems bus taikomas kuponas arba kurie turi būti krepšelyje, kad būtų taikoma fiksuota arba procentinė nuolaida.
  • Išskirti produktus – Produktai, kuriems kuponas nebus pritaikytas arba kurių negali būti krepšelyje, kad būtų taikoma „Fiksuoto krepšelio nuolaida“.
  • Prekių kategorijos, kurioms bus pritaikytas kuponas arba kurios turi būti krepšelyje, kad būtų pritaikyta fiksuota arba procentinė nuolaida.
  • Prekių kategorijos, kurioms kuponas nebus pritaikytas arba kurių negali būti krepšelyje, kad būtų taikoma „Fiksuoto krepšelio nuolaida“.

Leidžiami el. laiškai / el. pašto apribojimai – el. pašto adresas arba adresai, kuriuose galima naudoti kuponą. Patvirtinta pagal kliento atsiskaitymo el. paštą. Galima įtraukti pakaitos simbolį (*), kad atitiktų kelis el. pašto adresus, pavyzdžiui, „*@gmail.com“ būtų bet koks „Gmail“ adresas.

Promomo projekto CRM yra naudojamas Hubspot. Pagrindinė šio įrankio funkcija yra marketingo automatizavimas.

Projekte yra integruoti šie funkcionalumai:

  1. Pardavimų registravimas.
  2. El laiškų marketingas. Kuriami elektroniniai naujienlaiškiai.
  3. Vartotojų elgsenos tyrimas
  4. Kuriamos personalizuotos vartotojų patirtys remiantis jų elgsena tinklalapyje.
  5. Duomenų bazėje yra užsaugomi interakciją turėjusių, arba rankiniu būdu įvestų vartotojų kontaktai. Yra sekami jų veiksmai, interakcijos su sistema, registruojama naudojimo istorija. Visos šios informacijos tikslas – sukurti kuo geresnę, personalizuotą vartojimo patirtį, diegiant automatines veiksmų sekas sandorio sudarymo tikslui pasiekti.
  6. Pamesto krepšelio priminimai.
  7. Elektroninio pašto valdymas. El laiškų atidarymo informacija – statistika, duodanti suprasti vartotojo įsitraukimą.
  8. Live Chat. Padeda realiu laiku užmegzti kontaktą su lankytoju ir surinkti jų kontaktinę informaciją.
  9. Formų sukūrimas ir integravimas į tinklalapį. Padeda rinkti tikslinių vartotojų kontaktus.

Kaip veikia, ekranvaizdžiai su aprašais

1. Live Chat:

Administratorius bendrauja su lankytoju prisijungęs prie Hubspot valdymo panelės, Conversations polapio.

Lankytojas bendrauja su administratoriumi aktyvavęs Chat funkciją, tinklalapio apačioje, dešinėje pusėje.

2. Naujienlaiškiai:

Paslaugos pirkėjas užsakymo metu pažymi varnelę “Registruokitės ir gaukite naujienų”. Tokiu būdu jo el paštas yra įtraukiamas į duomenų bazę su sutikimu gauti naujienlaiškius ir pasiūlymus.

Nario kalendorių galima pasiekti per Products > „Produktas“ > Pačioje apačioje „Šiomis dienomis negaliu dirbti…“

Pasirinkus datą, ji atsiras dešinėje pusėje prie „Pažymėtos netinkamos datos“.

Atšaukti pasirinktą datą galima dviem būdais:

a) Antrą kartą paspaudus ant pasirinktos datos;

b) Paspaudus ant dešinėje esančios datos ir davus sutikimą atsiradusiame lange „Ar tikrai norite panaikinti datą iš sąrašo?“

Tam, kad pasirinkimai išsisaugotų, būtina išsaugoti nario įrašą.

Rezervuotos datos (datos, rezervuotos klientų), nurodytos po kalendoriumi. Jos pažymėtos kalendoriuje oranžine spalva.

Kalendorius pasiekiamas pradiniame nario puslapyje

Pasirinkus datą, ji atsiras dešinėje pusėje prie „Pažymėtos netinkamos datos“.

Atšaukti pasirinktą datą galima dviem būdais:
a) Antrą kartą paspaudus ant pasirinktos datos;

b) Paspaudus ant dešinėje esančios datos ir davus sutikimą atsiradusiame lange „Ar tikrai norite panaikinti datą iš sąrašo?“

Tam, kad pasirinkimai išsisaugotų, būtina išsaugoti nario įrašą.

Rezervuotos datos (datos, rezervuotos klientų), nurodytos po kalendoriumi. Jos kolendoriuje pažymėtos oranžine spalva. Jų koreguoti negalima.

Nurodyti užsakymo datą klientas gali per puslapį „Nariai“.

Užsisakyti nario paslaugų negalima kol data nepasirinkta.

1-asis blokas leidžia pasiririnkti dieną „Nuo – iki“.

2-asis blokas leidžia pasirinkti laiką „Nuo – iki“.

Pasirinkus laikotarpį ilgesnį nei 1 diena ir laiko bloke pažymėjus, kad „Renginys vyksta tuo pačiu metu…“ atsiras tik viena eilutė laiko nurodymui.

Pasirinkus laikotarpį ilgesnį nei 1 diena ir laiko bloke nepažymint, kad „Renginys vyksta tuo pačiu metu…“ atsiras eilutė atskirai dienai

Pasirinkus data išfiltruojami nariai, kurie laisvi tomis dienomis (į tai įeina dienos, redagavimo puslapyje pažymėtos pilka ar oranžine spalva). Mygtukas nurodo bendrą Nario paslaugos sumą už pasirinktas datas.

Kai data pasirinkta, narį galima pridėti prie komandos ir vidiniame puslapyje.

Pridėjus narį į komandą iššoka langas su 2 pasirinkimais:

a) Pereiti prie krepšelio

b) Tęsti komandos kurimą

Krepšelio puslapis.

Mokėjimo puslapis. Pažymėti laukeliai privalomi.

Kiekvieno nario pradinis puslapis turi sugeneruotą barkodą, jį gali nuskanuoti žmogus, kuris nori užsiregistruoti kaip narys.

Nuskanavus barkodą atsiras nuoroda, kuri veda į nario registracijos puslapį.

Tik administratorius gali matyti rekomendacijų informaciją. Eiti: Rekomendacijos > „Referrer“

  1. Pirmą kartą įėjus į tinkląpį iššoką slapukų langas
    a) Paspaudus mygtuką „Sutinku“ sutinkama su slapukų politiką.
    b) Paspaudus mygtuką „Daugiau pasirinkimų“ galima valdyti slapukų nustatymus, taip pat atmesti slapukus.
  2. Antrą kartą atėjus į puslapį ir atlikus viename iš dviejų 1-ojo punkto veiksmų puslapio apačioje matome slapukų nustymų ikoną, kurią paspaudus galima keisti nustatymus (kaip nurodyt a 1.b punke).
  1. Kalbos perjungimo mygtukai yra puslapio viršuje kairėje pusėje.

Registruokitės

Prisijunkite prie mūsų sistemos ir rinkitės komandos narius

Rinkitės

Išsirinkite tinkamiausius atstovus net iš 200 žmonių komandos

Formuokite

Iš išsirinktų žmonių lengvai formuokite komandą!